به وبلاگ آشیانه در مه خوش آمدید

در این وبلاگ مسائل سیاسی و ملموس روز قرار خواهد گرفت. همان دردهای آشنایی که همگان با آن پاگرفته‏ایم

۱۳۸۷ اسفند ۸, پنجشنبه

به امید آزادی

به امید آزادی

در این روزهای سخت مبارزه ، دانشگاه امیر کبیر بازهم صحنه تاخت و تاز نیروهای بسیجی قرار گرفته است و دانشگاه تبدیل به پادگان نیروهای نظامی شده است . بازهم احمد قصابان دستگیر شده و یاران دیگری ازما به جرم اعتراض به بی عدالتی و تبدیل دانشگاه به قبرستان ، به زندان و دیوارهای بلند آن سپرده شده اند.

بازهم دوستان و همرزمان ما د ر زندان به علت بدی رفتار دست به اعتصاب غذا زده و در مرحله خطرناکی قرار دارند.

دراین زمان که به پایان دوره ریاست احمدی نژاد نزدیک می شویم ، طرفداران او رو به ایجاد رعب و وحشت در دانشگاه و کوی و برزن آورده اند. دست به آزار و ضرب و شتم و دستگیری بیش از پیش مخالفان و وبلاگ نویسان و بستن و فیلتر کردن سایتهای منتقد دولت به اصطلاح عدالت پرور وی زده اند. اینان می روند که دانشگاه را به قبرستان تبدیل کنند و با تفکیک جنسی در دانشگاه بازهم مانعی باشند در جهت پیش برد علم و موفقیت .

دوستداران احمدی نژاد می کوشند با استفاده از نام شهیدان و کسانی که جانشان کلید نجات میهن از چنگال دشمن شد ، به خواسته های شوم خود و در جهت خفه کردن صدای آزادی ومظلومیت همان هایی شوند که جان فرزندانشان در راه میهن ریخته شد.

بسیجی نه نام مناسب است برای اینان ، بسیجی آن دلاورمردی بود که جانش دست مایه نجات میهن در جبهه ها شد . بسیجی آن جوان دانشجویی است که کلاس را ترک کرد تا مانع نفوذ دوشمن به خاکش باشد. اینان فقط نام بسیجی را یدک می کشند وگرنه اینان همان اوباشی هستند که وقت را غنیمت دانسته به دنبال منافعی بزرگ می روند . اینان همان نو کیسه هایی هستند که به سفره ای بزرگ و پر محتوا رسیده وبرای عقب نیفتادن از دیگران به جان آزادی و محبت و عشق و دانشجو و دانشگاه و علم وفرهنگ و تاریخ وهویت ایرانی افتاده اند. اینان همان خود فروختگان تاریخند که با جهل خویش آب به آسیاب دشمن ایران وایرانی می ریزند بدون اینکه بدانند که خود نیز در این خدعه گرفتا ر می شوند

ما فعالین سیاسی و مبارز که نه ما ملت ایران حمایت همه جانبه خود را از دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک (امیر کبیر) اعلام می کنیم و هم دوش دوستان خوب دانشجو به مبارزه علیه ظلم وبیداد ادامه می دهیم

به امید آزادی و پیروزی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر