به وبلاگ آشیانه در مه خوش آمدید

در این وبلاگ مسائل سیاسی و ملموس روز قرار خواهد گرفت. همان دردهای آشنایی که همگان با آن پاگرفته‏ایم

۱۳۹۰ خرداد ۲۱, شنبه

مسئله فلسفی جدید

مسئله فلسفی جدید

به نظر شما مموتی چیست؟

موجودی است واقعی یا افسانه ای؟

من در اینجا مشخصات این موجود را بیان می دارم و از شما میخواهمکه نظرتان را بیان دارید

مموتی ، جانداری است عجیب الخلقه با بیانی شگفت انگیز و صورتی بسیار حیرت آور. مموتی یا ماموت نوعی جانداراست که نسلش منقرض شده بود ولی امروزه به شکلی دیگر و به صورت جانداری انسان نما ظهور کرده.

این جاندار انواع مختلفی دارد ؛ بعضی از این جانداران دارای کلاهی مدور شکل می باشند که به دور سرشان بسته شده و میانه آن حفره ای است بعضی هم بدون کلاه می باشند و تنها دارای یقه هایی بلند با قابلمه هایی کوچک بروی آن

این جانوران دارای انواع مختلف با خصلتهای مختلف هستند بعضی ارام و بعضی وحشی

نوع آرام آن نادر است و به ندرت در میان آدمیان راه یافته و به تولید مثل میپردازند و آرام آرام مانند خوره، به خوردن مخ آدمیان برای ادامه حیات مشغولند.

اما نوع وحشی آن

این نوع خطرناکترین ، وحشی ترین، بی عقل ترین، بی کلاس ترین، کثیف ترین جانوری است که تا به امروزه دیده شده.

البته باید گفت که خود این نوع به چند دسته تقسیم می شود و دارای خصلتهای تقریبا شبیه به هم می باشند که بارزترین آن دروغگویی است و آن چنان در این کار مهارت دارند که آدمی حیران می ماند به طوری که هر شیادی را معصوم و هر معصومی را شیاد قلمداد میکنند.

خصلت دیگر مظلوم نمایی است به طوری که فکر میکنی بدبخت تر و بینوا تر از آنان موجودی نیست

بد ترکیبترین نمونه این جاندار امروزه به شکل مموتی با کمی تغییر دیده می شود که تکیه زده بر تخت پادشاهی است

مموتی جانداری است از نوع کوچک جثه از ماموتها ؛ موجودی شگفت انگیز که مثل واتو واتو همیشه در پرواز است از این سو به آن سو و همانند چوبین چنان جیغهایی از ته حلقش می زند که بیچاره عمو جغد شاخ دار مجبور است برخلاف میلش بگوید یک خبر بد

و البته همیشه راست میگوید چون بعد از اولین جیغ در سخنوری اش خبرهای بد پی در پی می آید.

این جاندار هیچگاه تنها نیست و همواره مشتی انگل و طفیلی همانند میاگو و ببری و گربه نره و روباه مکار هم به دنبالش هستند که نکند از تنهایی در مشقت قرار گیرد.

پوشش این جاندار لباسی است مندرس و پاره و دوربینها همیشه در انتظار شکار لحظاتی هستند که بتوانند پاره پورگی آن را ثبت نمایند تا تظاهر به ساده زیستی وی را به نمایش بگذارند.

او همیشه از یاری شخصی به نام پرین سود می برد و درجاهایی که نیاز باشد وی سفرهای استانی را با گاری خویش برایش فراهم میکند و چنان مظلوم نمایی هایی برایش به راه می اندازد که کلیه اهالی دهکده به یاریش می شتابند و او را کمک میکنند.

از کارهای دیگر این موجود این است که چنان شعفی در خیمبو یا همان جیمبو یا خاتمی معروف ایجاد میکند که با حالتی وصف نشدنی به هوا پرواز میکند و هنگام فرود در مکانی به نام مصلی ؛ شکری است میخورد تا خیل مشتاقانش را بیهوش و روانه بیمارستان کند.

از دیگرسخنوران وی فردی به نام میو میو یا همان جیو جیو (جنتی نازنین)

است كه سالها طول مي كشد سن او را تخمين بزنيد ، چراكه او از اول تاريخ جهان كه نه از اول دنيا اينجا بوده و سنش به دوران دايناسورها مي رسد.

اين موجود شگفت انگيز حيرت تاريخ نويسان و مستند سازان و طبيعت گردها را موجب شده چرا كه هنوز هم كه هنوز است زنده است و عمري دارد مانند عمر نوح خدابیامرز، برخی بر این باورند كه از اين بنده خدا هم پيشي گرفته، اما عقلي دارد اندازه نخود وزباني دارد فحاش و چشماني دار كم بين وخراب بين حالا خودتان فكر كنيد كه اين موجود شگفت انگيز به خيل مشتاقان مموتي اضافه شود ديگر نه از ارابه پرين نه از دهكده حيوانات و نه جيمبو چيزي مي ماند و نه از آن گربه نره و روباه مكار.

به هرحال هرجا بنگري اين موجود و دوستان ناباب و نايابش هميشه در چراگاه سياست به نوشخوار مشغولند.

تنها نگراني من از اين مسئله اين است كه با چرای اين موجودات افسانه اي و آلوده کردن چراگاهها، چيزي از این سرزمینشان باقي نماند و آنرا كن في يكون کنند در پس اين ازدياد مصرف، احتمالا اين موجودات يادشان رفته كه چراگاههایشان هم در پي هدفمندي يارانه ها جز اقلام تحت كنترل در آمده و چنانچه مصرف اين قلم جنس را رعايت نكنند، با خشم اژدهاي عظیم الشانشان يا همان برونكاي عزيز مواجه خواهند شد ،حالت و روحيه اي كه الان درپي نافرماني اين مموت به برونكاي نازنين دست داده دیدنی و شنیدنی است

باید صبر کنیم و با نگاهی به آینده ای نه چندان دور، منتظر آنچه را كه خوشايند مان است باشیم و براي ادامه اين داستان هم بايد صبر كرد و دگردیسی اين موجودات را در آينده دید.

اما سرانجام ديوان سياه دل خواهند رفت و خورشيد مهر در پي جوانمردي دوستانمان خواهد آمد

آينده ازآن ماست

خودم را يادم رفت معرفي كنم

من جهانگرد هستم همونی که تو كارتون ممول بود.

موفق باشيد دوستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر